måndag 30 maj 2011

vilken dag!

hej på er :)
vilken dag, är helt slut
Efter skolan gick jag och Isabell hem till henne och förhörde varandra på kemin.Sen hem till mig och gick en sväng med hunden.
Sen gick jag hem och åt middag, blev hemmalagad potatisgratäng med sallad-mummmmss! :)
Sen på med tränings kläder och gick ner till där jag brukar springa, 4 km rundan, har ALDRIG sprungit den så snabbt som jag gjorde.
Jag var typ 500 meter in i skogen, hade ingen bakom mig så långt jag kunde se. Hade hög musik i lurarna och fortsatte springa. Men efter typ 1 minutså känner jag hur det kommer någon springande bakom mig, jag drar av lurarna och skriker JÄVLAR, jag blev skit rädd!! Och mannen som bara var ute och sprang blev också jätte rädd för att jag skrek och han bara förlåt förlåt! Sen sprang jag så fort så fort hem. Slog mitt rekord, 4 km på 12 min! Så jag är rätt slut nu.
Men en sak har jag lärt mig, SPRING ALDRIG I SKOGEN ENSAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar