tisdag 2 augusti 2011

Jobba jobba jobba!

HEJ, shit vad bloggningen har varigt dålig på sistonde! Har verkligen inte prioriterat bloggen.

Men nu ska jag uppdatera er om det senaste tänkte jag!

Idag har jag jobbat lite, vaxat pappas bil.
Sen frågade grannen om vi skulle gå en runda, blev en riktig runda, ca 3 km och en massa uppförsbackar = bra för rumpa/lår!
När jag kom hem igen så la jag mig i solstolen med ett glas kall iste. :)

Det har ju varigt riktigt varmt här idag så vi bestämde oss vid 19 tiden att vi skulle ta ett kvälls dopp. Så vi hoppade på cyklarna och cyklade ända bort till sövde sjön.
Vi träffade några norska scaoter från deg stora lägret jamboore.

Kom hem för en stund sedan, har precis hoppat ur duschen. Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla om där är något vettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar