tisdag 16 augusti 2011

Tisdags tankar

Börjar bli dålig på det här med att blogga,har ju allt i iphonen så jag använder inte datan lika mycket längre. Det resulterar i dålig updatering här på bloggen. Och jag förstår mig inte på hur man laddar upp bilder när jag bloggar via iphonen. Lite tråkigt tycker jag. För en bild säger mer än tusen ord! Och att försöka skriva mer än tusen ord är nog ganska jobbigt, men jag ska göra så gott jag kan!

Just nu ligger jag i soffan och läser lite ur min nya bok. Jag tar verkligen vara på varje minut nu dem sista dagarna innan skolan börjar. Och i morse när jag var ute och gick med mina stavar så kände jag riktiga höst vindar , kalla härliga vindar! Trädkronorna vinglar fram och tillbaka och löven blir gula och faller ner på marken.

Jag verkligen älskar hösten! Färgerna, lukterna, tidiga och mörka kvällar, och framför allt höst modet! Det är den roligaste säsongen, för det är verkligen mitt i mellan sommar och vinter. Man kan kombinera dem stilarna så otroligt bra!

Heta trender i höst!

- stickat, stora oversize koftor.

- sammet

- mörka jordfärger, vinrött, orange, brunt, mörkgrönt, grått, mm.

- accesoarer i mängder, satsa på långa halsband och ringar.

- skinn och mocka jackor, gärna midjelånga, kombinera gärna med stor stickad halsduk mössa och vantar om det är kallt.

Min favorit färg i höst är vinrött. Älskar verkligen färgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar