tisdag 4 oktober 2011

Oj oj oj

Superdålig uppdatering, jag vet! Men jag har varigt super sjuk hela långa helgen.
Legat med 39 graders feber och inte fattat varför jag har haft så jäkla ont i öronen och hostat som en galning! Så min fina mamma tvingade iväg mig till läkaren igår. Gissa om jag blev överraskad! Luftrörskatarr och dubbelsidig öroninflammation konstaterade läkaren. Så jag fick en jäkla massa medicin.. Och som grädden på moset så får jag inte gå till skolan på minst 2 dagar till, men det skiter jag i för jag har prov och genomgångar som jag måste vara med på! Så det blir skolan i 2 timmar idag. Blir biologi prov och matte genomgång på det nya kappitlet så att jag kan räkna vidare hemma.

Nu ska jag hoppa upp sängen och ta min medicin och sen äta frulle!

Ha en superbra dag och ta vara på tiden när ni faktiskt är friska, man uppskattar sällan de tillfällena, iaf inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar