lördag 31 december 2011

Årets sista dag!

Lördagen den 31 december 2011.
2011 har varigt det sämsta året på många sätt, men också väldigt bra, för det som inte dödar, det härdar!
Bra saker som hänt mig 2011:

  1. Jag har träffat många nya vänner.
  2. Jag har träffat min underbara och älskade kille.
  3. Jag har uppnått många av mina mål inom träningen.
  4. Jag har hittat en ny träningsform som jag älskar, boxning!
  5. Jag vågar stå upp för mig själv,och jag säger till om något är fel.
  6. Jag har fått riktigt bra betyg.
  7. Jag har fått ett riktigt grymt självförtroende.
  8. Jag, mina föräldrar och våra närmsta vänner har alla hållit sig friska och krya.
  9. Jag har vuxit upp och insett att det bästa är att vara nöjd med mig själv.
  10. Jag har smakat på fisk (igår) första gången på 12 år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar