måndag 9 april 2012

Skola i morrn!

Ja då va lovet slut, skulle behöva minst 2 veckor till med återhämtning efter alla JÄV*LA prov, läxor och uppsatser!
Jag har ju faktiskt ett liv utanför skolan men jag tror inte att lärarna fattar det riktigt för alla lärare tycker att deras ämne är viktigast och att vi ska ha läxor till varje gång!
Jag i alla fall känner att när jag har slutat för dagen då vill väl inte jag hem och fortsätta göra gamla skit läxor bara för att!!
Konstigt nog så brukar jag skita i det jag inte orkar göra och det går otroligt nog alltid bra på proven!
Kommer kännas jävligt konstigt att komma tillbaka nu, typ 8-10 veckor kvar sen är det finito, det är slut! Efter sommaren kommer jag inte öppna frostas bruna jävla glasdörrar nån mer gång!! Så skönt att slippa alla dem man inte vill träffa nån mer gång! :)
Sk bli skönt att börja på gymnasiet med mognare folk som man har mera gemensamt med! :)

Jävlar vilket inlägg det blev.. Lite trött på skolan och det kanske märks!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar