fredag 22 juni 2012

Sommarlov

Längesen jag bloggade kom jag på.. Haha, NÅGON hade tydligen flyttat rundor på min blogger-app ( bloggar bara på iphonen) så jag hade helt glömt bort att jag inte hade bloggar föräns jag hittade den lilla jäkeln! ;)

Haha, jag har inte så mycket att skriva, har haft en underbar vecka först med min favorit påg Hampus och sedan med min bästa vän i hela världen - Olivia! Har med andra ord haft det jäkligt bra! Och ännu bättre är det här hos pappa, allt är så lugnt och skönt här, bra powerwalk stigar och underbart väder och god mat! Med andra ord njuter jag av mitt sommarlov, till 100%!
Vad som är väldigt tråkigt är att Olivia snart åker till Italien i tre veckor, jag kommer att gå under alltså! Det är ingen annan på hela detta jordklotet som förstår mig som Olivia, jag behöver inte äns säga något utan att hon förstår. Och det är underbart att ha en sån vän!

Det är i alla fall midsommar i morgon, fest fest fest!! :D
Ska bli skit kul faktisk.
Nu ska jag hoppa i sängen och sova så jag inte däckar i morgon vid tio haha!

Bjuder på dem senaste bildena i fotoalbummet så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar