måndag 16 juli 2012

Måndag

Är på bättringsvägen ! :D
Vaknade vid 8 tiden och har varigt vaken sedan dess. Ringde läkaren och fick nytt recept för inflammationen i ögat. Sedan tog jag en lång och härligt dusch och fixade till mig lite, hade jeans på mig för första gången på en hel vecka!
Sen körde vi och handlade mat och lite annat, körde även förbi kommunhuset och fixade busskort till gymnasiet. Skönt att det är fixat ! :)
Efter vi varigt hemma ett tag och fixat med nya datan så bestämde vi oss för att köra en runda till Malmö och köpa en ny skrivare, och så blev det :)
Nu är vi hemma efter en lång dag och jag är helt slut! Kämpar för att inte somna för då lär jag vara vaken hela natten i stället!

Och i morgon, äntligen, ska jag träffa fina Olivia!! Tre veckor ifrån varandra är slut och det är underbart skönt!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar