torsdag 16 augusti 2012

Åkt buss

Åkt buss idag i en evighet känns det som! Känns väldigt onödigt att behöva ta bussen först från sjöbo till Lund och sen från Lund till Hörby som tar ca 2 timmar sammanlagt med väntetid mellan bussarna, när det tar 20 minuter att köra mellan Sjöbo och Hörby! Haha skånetrafiken i ett nötskal!

Men jag tog mig dit, hämtade mina kära hörlurar och lite nya kläder till festivalen i morgon! Och sen bussen hem igen i 2 timmar! Har i alla fall sovit som en gris på alla bussarna så har varit med nöd och näppe jag har hunnit att hoppa av på rätt hållplats :)
Somnade till och med i soffan när jag kom hem, gick ändå och la mig elva i går kväll... Huum?

Sitter just nu ute i paviljongen och har precis grillat, blev grillade potatisklyftor, oxfilé och grillbea! Sååå gott men har typ matkoma nu..

Haha förresten ser ni mitt hår på bilden, vilken härlig morgon frilla måste jag säga! :D hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar