fredag 31 augusti 2012

Bowling med klassen och sen Nova

Redovisade vårt arbete idag på förmiddagen i skolan, sen gick vi i klassen och bowlade tillsammans, sjukt kul!
Vi slutade kvart i ett så jag och några andra drog ut till Nova :)
Sen stack dem hem men jag fortsatte gå en runda där själv.
Handlade en hel del, så det blev en dyr shopping runda!
Skjortan och tröjan är ifrån Gina tricot, sedan köpte jag även en grå munkjacka på killavdelningen på hm, ett par mjukisbyxor, en vinröd cardigan, en vinröd t-shirt och en massa hårnålar på hm. På lindex köpte jag ett par jeans, en stickad svart kofta med mysig krage och en stor ring!
Köpte nog något annat också men kommer inte riktigt ihåg vad.. Jo ett rosa fordral till skoldatan inne på Åhléns i Lund igår när jag var där med Christoffer!

Kom hem runt halv sju, så jag är sjukt trött nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar