söndag 14 april 2013

Känns som jag blivit överkörd av en långtradare

Herre jesus vad trött jag är! Har jobbat hela veckan + hela helgen och börjar klockan sju varje morgon..

När jag kom hem idag höll pappa på att grilla, super gott!! Sedan somnade jag i minst ett par timmar i soffan och när jag vaknade.. halleda det kändes det som en långtradare kört över mig och sedan backat tillbaka igen!

Är i alla fall ledig i morgon men har dock en muntlig redovisning att förbereda tills på tisdag.. JAG VILL JU SOVA!

Jaha, nä nu ska jag sluta klaga och konstatera att jag haft en riktigt härlig kväll med min gamle far, vi körde en runda runt vombsjön och kollade på rådjuren. Lyssnade på spotify och bara tog det lugnt!

Nu ska jag kolla vidare på Maria Wern!

HAJ!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar