onsdag 19 juni 2013

Onsdag

Vaknade till liv efter en skitjobbig natt med mardrömmar vid elva. Såg den nya Wallander innan jag gick och la mig i går kväll, inte ett jättesmart drag kanske. 
Det var nog den räligaste filmen jag någonsin sett! Den påminde alldeles förmycket om dem tre kidnappade tjejerna i USA. Usch!

Nog om det så var jag på gymmet idag, blev ett otroligt jobbigt ben/mag pass, vilket resulterade i att jag knappt kan gå.. Hehe. Mötte upp pappa efter en lpmg dusch och lite bastande och fixade klart mitt pass och sen körde vi och åt middag.

Det är helt otroligt skönt med sommarlov, är dock ganska avundsjuk på dem som jobbar eller ska i väg hela sommaren. 

Men ganska skönt att komma igång med träningen på ett effektivt sätt för jag har all tid i världen!
Skönt att sova tills man själv vaknar och bara sluka en massa böcker under tältet när det regnar. 

Natti natti!

Efter ett härligt gympass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar