onsdag 31 juli 2013

Ute och rastar mina snyggingar!

Oh vad sköna mina dojjor är!
Har gått runt i dem hela dagen och jag är kääär!


Hände en ganska pinsam grej i förmiddags, pappa undrade om jag kunde hänga med han in och handla gipsplattor(?) eller nåt. Jaja tänkte jag och hoppade in i bilen klädd i pjamas (det vill säga klädd i mormors gamla tröja, gula shorts och en rosa kofta, en syn för mänskligheten må jag säga!) Han brukar handla virke och sånna grejer ute på landet nånstans så kände att det inte gjorde nånting. Sedan när vi satt oss i bilen åker vi på heeelt fel håll. Får typ panik när han kör mot Staffanstorp och VET att jag måste gå ut ur bilen bland en jäkla massa folk ( och speciellt en massa snygga sommarvikarier skulle väl jobba just IDAG) men ut kom jag och vi lastade och lastade i säker 1,5 h. Sedan skulle vi lasta in det sista, där stod jag i min kofta som skulle "täcka det värsta" så frågar pappa om han kan få låna min kofta så han inte repar lacken på bilen.. Happ tänkte jag och hoppades inte vi skulle inom Nova också.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar