torsdag 15 augusti 2013

En liten del!

En liten del av min fina sommar samlat i en bild!
Känns så konstigt allting, jag fyller snart sjutton år! Det är helt sjukt galet.

 Detta året tycker jag har gått så himla snabbt, känns som det bara var några veckor sedan som jag var väääldigt nervös över att börjar gymnasiet och allt vad det innebar..

Men ett HELT år har gått och det har hänt så himla mycket i mitt liv!
Jag har flyttat, gjort slut med min första kärlek, håller på att plugga till min dröm, fått grymma betyg, blivit en målmedveten person och jag låter ingen klampa på mig längre!

Imorgon börjar en ny termin, går in på del 3 av 6 nu. Helt galet!
Känns vemodigt att börja skolan igen med allt vad det innebär. Men jag vet att detta är helt rätt linje för mig. Alla fina människor som ger mig så mycket både på praktiker och i skolan. Jag har bra och erfarna lärare som vet vad dem pratar om och som alltid ger en chansen att bli lite bättre! 

God natt! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar