torsdag 26 juni 2014

När man inte ens har tid att shoppa


Jaa precis som rubriken lyder så har jag verkligen inte tid att shoppa just nu, väldigt ovanligt för att vara mig. Grejen är att jag jobbar typ alltid och när jag väl är ledig då försöker jag sova så mycket så möjligt och samtidigt hinna träffa alla som jag inte hinner med när jag jobbar ( och kolla serie förstås, hehe)
Åker lixom till Spanien om 2 veckor och det är en massa grejer som jag behöver handla tills dess..
Är ledig i helgen så får väl pallra mig inåt stan och handla lite..

En snygg keps, min från burberry är riktigt sliten nu..
    
    Lätta sommarklänningar som är sköna att bara slänga på sig!

Aloe Vera, vi lär ju bränna oss i Spanien..
Ett par svarta bikinitrosor, verkligen behövligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar