lördag 23 juli 2011

Hellooo :) jag vet att jag har varigt dålig på att uppdatera er! Men jag har haft så mycket att göra denna veckan. Innan idag var jag och pappa och fiskade. Fick dock inget napp över huvud taget. Dessutom regnade det ganska mycket.

När vi var på väg mot bilen så råkar jag snubbla över en sten...

Pappa - Äru blind?

Jag - Näeee... Jag är blond..

Har glömt att berätta , var på bio och kollade Transformers 3 i 3D. Filmen var bra men varade i nästan tre timmar. Jag blev väldigt rastlös sista timmen. Till sist blev jag galen på 3D glasögonen så jag "råkade" petade mitt finger genom ena "rutan" glasögonen. Woopsii...

Borde gå och lägga mig nu, men har fasnat helt i en gammal Big Brother repris på kanal 11. Måste snart dra mig ur soffan och krypa ner i sängen. Ska på fest i morgon hos Oliver som fyller år.

Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar