tisdag 26 juli 2011

Uppdateringen har varigt riktigt dålig här på bloggen, jag vet! Men har inte haft tid/ork att blogga riktigt. Alla mina tankar går till Norge! Men nu är jag här och ska försöka updatera er! Just nu sitter jag på bussen hem från Helsingborg, åt lunch där med mormor. Efter det tog vi bussen ut till Höganäs.

Igår var jag med familjen i Danmark, först shoppade vi på Fields, köpte en kofta / poncho. Sen körde vi vidare till Danmarks akvarium. Många coola fiskar, sköldpaddor och hajar!

Efter akvariumet körde vi till Bakken! Åkte många riktigt äckliga karuseller. Vart riktigt yr efter tornadon. Åkte spöktåget också, fy helvete vad äckligt, jag kunde inte sluta skrika! Stackars dem som åkte bakom oss!

Det var allt för mig! Ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar